Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

JAKIE PRODUKTY OFERUJE COLORAY?
W sklepie COLORAY POLSKA znajdziesz fototapety na materiale samoprzylepnym MagicStick, fototapety na winylu, flizelinie oraz materiale latex premium oraz na folii laminowanej. Oprócz tapet, w naszej ofercie znajdziesz samoprzylepne naklejki serii IKEA, naklejki na ścianę, także na materiale BubbleFree.
JAK ZNALEŹĆ ODPOWIEDNIĄ GRAFIKĘ?
W sklepie Coloray możesz skorzystać z wyszukiwarki wpisując w nią pożądane frazy lub skorzystać z utworzonych kategorii: przeznaczenia, tematów, kolekcji i polecanych. Zawsze możesz też poprosić o pomoc naszych doradców, kontaktując się telefonicznie pod numerem (32)700-37-17 lub mailowo na coloray@coloray.pl
JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
To proste! Gdy znajdziesz upragnioną grafikę, ustaw parametry produktu (typ oraz materiał), podaj jego wymiary oraz opcje dodatkowe, a następnie DODAJ DO KOSZYKA. W koszyku uzupełnij formularz zamówienia i dokonaj płatności.
JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?
Za zamówienie możesz zapłacić za pośrednictwem bezpiecznych płatności internetowych: PayU, TPay, DotPay oraz przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy lub wybrać płatność za pobraniem u kuriera GLS.
JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
Za początek terminu realizacji zamówienia uznaje się wysłanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Następuje to po otrzymaniu kompletu informacji dotyczących zamówienia. 


3. Dostawa na terenie Rzeczypospolitej Polskiej realizowana jest za pośrednictwem:

• firmy kurierskiej GLS – czas dostawy maksymalnie 3 do 5 dni roboczych;

• firmy kurierskiej DPD – czas dostawy maksymalnie 3 do 5 dni roboczych;

• Poczty Polskiej – czas dostawy maksymalnie 7 dni roboczych

4. Dostawa zagraniczna realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Nasze towary poza Rzeczpospolitą Polską dostarczamy wyłącznie do: Austrii, Australii, Belgii, Czech, Irlandii, Hiszpanii, Francji, Niemiec, Litwy Łotwy, Luksemburga, Holandii, Rumunię, Słowacji, Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii. 

W celu wysyłki do pozostałych krajów prosimy kierować zamówienia przez sklep https://coloraydecor.com/

Łączny termin dostawy to 9 dni roboczych (na łączny termin wysyłki składa się czas wysyłki towaru wskazany każdorazowo na karcie produktu oraz doręczenia wskazany powyżej)

JAKI JEST KOSZT ZAMÓWIENIA?
Koszt zamówienia ustala się indywidualnie wg rozmiarów tapety, na podstawie przelicznika za metr kwadratowy:
MagicStick 119,90 zł/m2, flizelina 51,90 zł/m2, folia laminowana 65,80 zł/m2, latex premium 75,30 zł/m2, vinyl na flizelinie 109,70 zł/m2, BubbleFree (naklejka) 90 zł/m2.
CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ PRZESYŁKĘ ZA GRANICĘ?
Oczywiście! Dostarczymy przesyłkę gdziekolwiek zechcesz. Wysyłki zagraniczne wyceniane są indywidualnie. Napisz do nas na maila coloray@coloray.pl.
CO ZROBIĆ JEŚLI PRZESYŁKA ZOSTANIE USZKODZONA?
Jeżeli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenie przesyłki, koniecznie otwórz ją w obecności kuriera i sporządź z nim protokół szkody. Następnie prześlij go na coloray@coloray.pl wraz ze zdjęciem uszkodzenia. Po otrzymaniu zgłoszenia, wyślemy do Ciebie nowy, pełnowartościowy produkt. Więcei informacji w Reklamacje i zwroty
W JAKI SPOSÓB ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?
Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki zauważysz, że produkt jest niezgodny z zamówieniem - ma zły rozmiar, kadr, materiał lub zamówienie jest niekompletne, poinformuj nas, wysyłając wiadomość na coloray@coloray.pl. Do maila najlepiej załączyć zdjęcia wady. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, wyślemy do Ciebie prawidłowy produkt lub zwrócimy Ci pieniądze.
CZY MOGĘ OTRZYMAĆ RABAT?
Jednorazowy rabat w wysokości -10 zł można uzyskać poprzez zapisanie się do newslettera.
 

JEŚLI NADAL MASZ JAKIEŚ PYTANIA, NAPISZ DO NAS!