Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

JAKIE PRODUKTY OFERUJE COLORAY?
W sklepie COLORAY POLSKA znajdziesz fototapety na materiale samoprzylepnym MagicStick, fototapety na winylu, flizelinie oraz materiale latex premium oraz na folii laminowanej. Oprócz tapet, w naszej ofercie znajdziesz samoprzylepne naklejki serii IKEA, naklejki na ścianę, także na materiale BubbleFree.
JAK ZNALEŹĆ ODPOWIEDNIĄ GRAFIKĘ?
W sklepie Coloray możesz skorzystać z wyszukiwarki wpisując w nią pożądane frazy lub skorzystać z utworzonych kategorii: przeznaczenia, tematów, kolekcji i polecanych. Zawsze możesz też poprosić o pomoc naszych doradców, kontaktując się telefonicznie pod numerem (32)700-37-17 lub mailowo na coloray@coloray.pl
JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
To proste! Gdy znajdziesz upragnioną grafikę, ustaw parametry produktu (typ oraz materiał), podaj jego wymiary oraz opcje dodatkowe, a następnie DODAJ DO KOSZYKA. W koszyku uzupełnij formularz zamówienia i dokonaj płatności.
JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?
Za zamówienie możesz zapłacić za pośrednictwem bezpiecznych płatności internetowych: PayU, TPay, DotPay orazprzelewem tradycyjnym na rachunek bankowy lub wybrać płatność za pobraniem u kuriera GLS.
JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
Wszystkie nasze produkty drukujemy na bieżąco, po złożeniu zamówienia :) Standardowo produkcja trwa kilka dni roboczych - standardowo około 4-5, potem następuje wysyłka. Jeżeli zależy Ci na czasie, lub potrzebujesz dostawy na konkretny termin, ponieważ masz np. zaplanowany urlop - żaden problem! poinformuj nas o tym przy składaniu zamówienia bądź wcześniej. 
JAKI JEST KOSZT ZAMÓWIENIA?
Koszt zamówienia ustala się indywidualnie wg rozmiarów tapety, na podstawie przelicznika za metr kwadratowy:
MagicStick 109 zł/m2, flizelina 45 zł/m2, folia laminowana 59 zł/m2, latex premium 65 zł/m2, vinyl na flizelinie 95 zł/m2, BubbleFree (naklejka) 90 zł/m2.
CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ PRZESYŁKĘ ZA GRANICĘ?
Oczywiście! Dostarczymy przesyłkę gdziekolwiek zechcesz. Wysyłki zagraniczne wyceniane są indywidualnie. Napisz do nas na maila coloray@coloray.pl.
CO ZROBIĆ JEŚLI PRZESYŁKA ZOSTANIE USZKODZONA?
Jeżeli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenie przesyłki, koniecznie otwórz ją w obecności kuriera i sporządź z nim protokół szkody. Następnie prześlij go na coloray@coloray.pl wraz ze zdjęciem uszkodzenia. Po otrzymaniu zgłoszenia, wyślemy do Ciebie nowy, pełnowartościowy produkt. Więcei informacji w Reklamacje i zwroty
W JAKI SPOSÓB ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?
Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki zauważysz, że produkt jest niezgodny z zamówieniem - ma zły rozmiar, kadr, materiał lub zamówienie jest niekompletne, poinformuj nas, wysyłając wiadomość na coloray@coloray.pl. Do maila najlepiej załączyć zdjęcia wady. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, wyślemy do Ciebie prawidłowy produkt lub zwrócimy Ci pieniądze.
CZY MOGĘ OTRZYMAĆ RABAT?
Jednorazowy rabat w wysokości 20% można uzyskać poprzez zapisanie się do newslettera.
 

JEŚLI NADAL MASZ JAKIEŚ PYTANIA, NAPISZ DO NAS!